  • 1. Data: 2024-08-15 23:02:44
    Temat: Jaki gwint
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    Dobry wieczór,

    Czy możeciee podpowiedzieć jaki gwint mają te śrubki, które dociskają
    pierścień utrzymujący talerze, wewnątrz twardego dysku?
    Czy to w ogóle jest jakoś ustandaryzowane czy zależy od producenta lub
    modelu dysku?

    Dziękuję.

    --
    Michał

  • 2. Data: 2024-08-24 12:24:19
    Temat: Re: Jaki gwint
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v9lqdk$6ia$1@news.chmurka.net>
    user Mchal M. Lechanski pisze tak:

> [...]
    > dociskają pierścień utrzymujący talerze, wewnątrz twardego dysku?
    > Czy to w ogóle jest jakoś ustandaryzowane czy zależy od producenta

    jako Włatca Śrubek w mojej fabryce

    strzelam, że to jest M2.5

    --
    Piter

    PIS szuka kolejnego słupa na prezydęta
    Może to właśnie Ty? Przyjdź na casting.
    Nowogrodzka 84/86, 02-018 Warszawa

  • 3. Data: 2024-08-24 16:17:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 24.08.2024 o 12:24, PiteR pisze:
    > in <news:v9lqdk$6ia$1@news.chmurka.net>

    > jako Włatca Śrubek w mojej fabryce
    >
    > strzelam, że to jest M2.5

    No i lewy gwint, inaczej się odkręci. ;)

    Robert

  • 4. Data: 2024-08-25 14:21:27
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Aug 2024 16:17:54 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > No i lewy gwint, inaczej się odkręci. ;)

    Natomiat ramię głowicy lata w obie strony, więc gwint nie jest ani lewy,
    ani prawy, tylko środkowy ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2024-09-02 15:32:58
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 25 sie 2024 o 14:21, Adam pisze:

    > Natomiat ramię głowicy lata w obie strony, więc gwint
    > nie jest ani lewy, ani prawy, tylko środkowy ;)

    Widziałem nagwintowaną śrubę pasującą i do lewego, i do
    prawego gwintu. (facet na Jutubie tak gwintował tę śrubę)

    Nie wiem, co trzyma talerze i głowice, ale chyba głowica może być
    przykręcona dowolnym, skoro >>lata w obie strony<<... [ciekawe,
    czy ma stosowną licencję zezwalającą na latanie w te obie...]

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 6. Data: 2024-09-07 17:40:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Widziałem nagwintowaną śrubę pasującą i do lewego, i do
    > prawego gwintu. (facet na Jutubie tak gwintował tę śrubę)

    Takowa były w drukarce do napędu karetki, kręciła się w jedną stronę, a
    karetka po dojechaniu do końca zawracała.

    Robert