  • 1. Data: 2024-07-04 23:00:06
    Temat: Play Box TV
    Od: Animka <a...@c...net>

    Co to jest ten Play Box TV? Nie mam bluetootha w telewizorze. Wifi też.
    Pokazuje mi się to urządzenie w ustawieniach. Jak włączę Bluetooth to
    pokazuje się komunikat "Włączone". :D

    --
    animka

  • 2. Data: 2024-07-25 17:36:54
    Temat: Re: Play Box TV
    Od: Tasiorsa <"tasiorsa!"@poczta.fm>

    W dniu 2024-07-04 o 23:00, Animka pisze:
    > Co to jest ten Play Box TV? Nie mam bluetootha w telewizorze. Wifi też.
    > Pokazuje mi się to urządzenie w ustawieniach. Jak włączę Bluetooth to
    > pokazuje się komunikat "Włączone". :D

    PlayBOX TV to urządzenie z Android TV
    Coś jak Xiaomi Mi Box czy Google Chromecast

    Krzysztof aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2024-07-25 18:10:58
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 25.07.2024 o 17:36, Tasiorsa pisze:

    > PlayBOX TV to urządzenie z Android TV
    > Coś jak Xiaomi Mi Box czy Google Chromecast

    Dzięki.Jeszcze nie sprawdzałam w telefonie jak to działa, ale PlayBox
    pokazuje mi się w komputerze! Tak jak sparowany telefon.
    Nie wiem jak się za to wziąć. Telewizor nie ma Bluetootha.

    --
    animka

  • 4. Data: 2024-07-26 15:56:22
    Od: Tasiorsa <"tasiorsa!"@poczta.fm>

    W dniu 2024-07-25 o 18:10, Animka pisze:

    > Dzięki.Jeszcze nie sprawdzałam w telefonie jak to działa, ale PlayBox
    > pokazuje mi się w komputerze! Tak jak sparowany telefon.
    > Nie wiem jak się za to wziąć. Telewizor nie ma Bluetootha.

    Przeciez Playboxa masz podpiętego np do HDMI 2 więv przełącz TV na to
    wejście i pykaj pilotem od Playboxa. Blutooth pewnie służy do sparowania
    ze smartfonem żeby smartfon służył za pilota.

    Krzysztof aka Tasiorsa

  • 5. Data: 2024-07-27 01:45:57
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 26.07.2024 o 15:56, Tasiorsa pisze:

    > Przeciez Playboxa masz podpiętego np do HDMI 2 więv przełącz TV na to
    > wejście i pykaj pilotem od Playboxa. Blutooth pewnie służy do sparowania
    > ze smartfonem żeby smartfon służył za pilota.
    HDMI 2 mam, ale pilota to ja mam tylko do Horizona. Nie mam dwóch pilotów.
    Aha: mam jeszcze pilota do telewizora, którym można wybrać aplikacje do
    otworzenia np. filmy (są na pendrive), zdjęcia. Filmy nagrane nagrywarką
    to są w Horozonie.
    Tak w sumie to ten PlayBox jest chyba płatny, więc mam go w ciężkim
    poważaniu.
    No i telewizor nie ma internetu :-)

    --
    animka

  • 6. Data: 2024-07-27 02:10:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Przeciez Playboxa masz podpiętego np do HDMI 2 więv przełącz TV na to
    > wejście i pykaj pilotem od Playboxa. Blutooth pewnie służy do sparowania
    > ze smartfonem żeby smartfon służył za pilota.

    Wzięłam drugi pilot i nie ma. Dodali tylko Tryb Sport. Obraz zrobil się
    fatalny i powróciłam.

    --
    animka