    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TV plazma - bledy obrazu
    Date: Sun, 06 Nov 2011 21:29:40 +0100

    W dniu 2011-11-06 21:10, Araneus Diadematus pisze:

    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli na gwarancji, to mało cię to obchodzi - zanosisz niesprawny sprzet
    > i masz otrzymać sprawny, czy w naprawie, czy w wymianie, to od
    > sprzedawcy zwykle zależy.

    Tu troche problem, bo plazme trzeba na stojaco transportowac, a 50" z
    opakowaniem (pomijajac 40kg wagi) do malych nie nalezy ;) Nie za bardzo
    mam to jak przetransportowac do sprzedawcy (85km).
    Swoja droga wie ktos gdzie sie przeniosl Mega-Avans ze starego browaru w
    Poznaniu?

    > Trudno powiedzieć bez własnoocznego zobaczenia, mnie się kojarzy to z
    > rozregulowaną deemfazą dekodera SECAM...
    > Czy się przegrzewa - jak w sklepie zbliżę rękę do plazmy to zwykle
    > stwierdzam, że zimą nie będą mi potrzebne kaloryfery...

    :) no mniej wiecej :) jest to TV wielofunkcyjny ;)

    > Zasadniczo
    > powinien wytrzymać, ale rzeczywiście, jak fabryka czegoś nie dokręciła,
    > to jakiś scalaczek może głupieć termicznie.

    Na elektrodzie są tutoriale typu DIY, gdzie dolozyc wentylatorek, zeby
    ta seria tv dzialala lepiej (ale akurat nie na ta przypadlosc), ale poki
    jest na gwarancji to nie bede nic grzebal

    > Kurz - jeśli zawilgotnieje,
    > może zwierać ścieżki. Warto odkurzyć, bo także bardzo utrudnia wymianę
    > ciepła. Niedawno robiłem laptopa, gdzie kurz całkowicie zatkał otwory
    > wentylacyjne w radiatorze - i działy się cuda na kiju.

    > Jak OTVC jest na gwarancji, to niech gwarant się buja, żeby sprzęt był
    > sprawny.

    Tylko czy samsung ma gwarancje door2door czy musze sie z tym klockiem
    wozic teraz sam?

    Jutro obczaje temat telefonicznie, ale poniewaz tu jest wielu
    doswiadczonych elektronikow, to chcialem zasiegnac rady kolegow tutaj :)

    --
    venioo
    GG:198909