  • Data: 2011-11-07 10:43:38
    Temat: Re: TV plazma - bledy obrazu
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:j96qnl$hj9$1@news.onet.pl...

    > Tu troche problem, bo plazme trzeba na stojaco transportowac, a 50" z
    > opakowaniem (pomijajac 40kg wagi) do malych nie nalezy ;) Nie za bardzo
    > mam to jak przetransportowac do sprzedawcy (85km).

    No to gwarant przyjeżdża do Ciebvie. Z daaawnych czasów, jak do Polski
    weszła marka Singer - maszyny do szycia, moja Mama miała takową, kupioną w
    sklepie Pewex, za zielone. Gość z Radomia przyjechał, chyba nawet
    wieczorem - i robił, nie pamiętam, czy zrobił, to daaawno było.

    > :) no mniej wiecej :) jest to TV wielofunkcyjny ;)

    Wolałbym jednak mieć to pod kontroą, bo zimą jak znalazł, ale gdy się chce
    obejrzeć mecz w upalne popołudnie...? :)

    > Na elektrodzie są tutoriale typu DIY, gdzie dolozyc wentylatorek, zeby ta
    > seria tv dzialala lepiej (ale akurat nie na ta przypadlosc), ale poki jest
    > na gwarancji to nie bede nic grzebal

    Słusznie, gwaranta broszka ku temu.

    > Tylko czy samsung ma gwarancje door2door czy musze sie z tym klockiem
    > wozic teraz sam?

    Kiedyś było tak, że sprzęt powyżej 10 (czy może 15) kilo zostawał w domciu i
    przychodził pan, i go naprawiał. To samo, gdy sprzęt lżejszy, ale trwale
    instalowany w miejscu używania.

    > Jutro obczaje temat telefonicznie, ale poniewaz tu jest wielu
    > doswiadczonych elektronikow, to chcialem zasiegnac rady kolegow tutaj :)

    Płomyczki na krawędzi, sugerowały by (spotkałem się w analogu) lekkie
    podbudzanie wzmacniacza wizji, lub problem z charakterystyką
    czestotliwościową. Dojrzałem jednak drobny szczegół, który jest ciut
    niepokojący - plamienie z płomyczkami wystąpiło również nieco w głębi
    ekranu, sugerując, że może być coś nie tak z pamięcią (tak mi się
    zachowywała karta graficzna przy przetaktowanej płycie, w starszych
    kompuerach), ale trudno bez lepszej jakości obrazu powiedzieć coś na pewno.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)