    Date: Thu, 12 Jun 2014 10:27:57 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Świece żarowe.
    <lmnsfe$h2d$1@node2.news.atman.pl> <lmnve1$kuc$1@node1.news.atman.pl>
    <lmo07l$l0d$1@node2.news.atman.pl> <lmo0v3$i1o$1@news.dialog.net.pl>
    <lmo2am$ne4$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <lmo4lg$pqi$1@node2.news.atman.pl> <lmo5t0$r67$1@node2.news.atman.pl>
    <lmtltn$8eu$1@speranza.aioe.org>
    <539405f3$0$2377$65785112@news.neostrada.pl> <ln3jml$ooc$1@dont-email.me>
    <5395a040$0$2160$65785112@news.neostrada.pl> <ln4s3p$q4g$1@dont-email.me>

    W dniu 2014-06-09 19:49, dddddddd pisze:

    > ja tam nigdy nie słyszałem świec, nawet wyciągniętych z auta i
    > podłączonych na krótko...
    > U mnie najbardziej słychać pompkę wstępną która zwiększa ciśnienie
    > przed pompą CR, świec raczej nie usłyszysz (ja przynajmniej takich nie
    > widziałem)

    Tu akurat nie będę się upierał przy swojej wersji. Być może to syczenie
    jest spowodowane pompowaniem paliwa, a nie podgrzewaniem świec. Ale ta
    prawie idealna synchronizacja syczenia z czasem świecenia kontrolki
    podgrzewania świec daje powody do myślenia że to jednak to syczenie jest
    efektem podgrzewania świec..