eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilniki FSI TSFSI czy takie złe ? › Re: Silniki FSI TSFSI czy takie złe ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silniki FSI TSFSI czy takie złe ?
    Date: Tue, 19 Jan 2016 20:50:56 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <n7m439$uiv$1@node2.news.atman.pl>
    References: <569a8058$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n7iv76$qoi$1@node2.news.atman.pl>
    <569d61e2$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <n7l5nj$4c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <n7lqpv$67h$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-164-126-119-191.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1453233065 31327 164.126.119.191 (19 Jan 2016 19:51:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jan 2016 19:51:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.1
    In-Reply-To: <n7lqpv$67h$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2575741
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-01-19 o 18:13, Tomek pisze:
    >
    > Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:n7l5nj$4c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >> W dniu 2016-01-18 o 23:06, Irokez pisze:
    >>> W dniu 2016-01-18 o 16:09, Lewis pisze:
    >>> Tym się nie da jeździć. Tylko na złom.
    >>
    >> jestem nie w temacie - co jest takiego złego w tym silniku ze tak cie
    >> wkurzył?
    >> awaryjność czy osiągi?
    >
    > Za jakiś czas tylko czymś takim będzie się jeździć. Gaźniki są
    > praktycznie w wozach zabytkowych, jednopunkt też przechodzi do historii,
    > jak i diesle bez torbodoładowania.
    > Ciekawi mnie ilość zaworów- przy dużym doładowaniu wystarczają dwa. Ale
    > czy będzie ich więcej?? W benzynowych pewnie tak. W dieslach
    > niekoniecznie (niższe obroty i dłuższy czas otwarcia zaworów).
    > Wzrost wysilenia silników jest od zarania dziejów motoryzacji i będzie
    > to szło naprzód- czy nam się to podoba, czy nie.
    > T.

    Za to EFI nie jest jakoś wybitnie "gorsze" od FSI, bzdury na temat
    ekologii można w buty wsadzić. FSI jest "czystsze" na papierze, ale
    20kkm po wyjeździe z fabryki i zasyfieniu kanałów dolotowych
    dobrodziejstwami bezpośredniego wtrysku i cudownej recyrkulacji spalin
    daje odwrotny skutek do zamierzonego. Silnik traci sprawność, produkuje
    coraz więcej syfu i cały misterny plan wpizdu.

    Ilość zaworów, kąty wałków, wznios i czasy otwarcia mają bardzo duże
    znaczenie, tak w wolnossaku jak i w turbo.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: