  • Data: 2016-01-19 18:13:41
    Temat: Re: Silniki FSI TSFSI czy takie złe ?
    Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:n7l5nj$4c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > jestem nie w temacie - co jest takiego złego w tym silniku ze tak cie
    > wkurzył?
    > awaryjność czy osiągi?

    Za jakiś czas tylko czymś takim będzie się jeździć. Gaźniki są praktycznie
    w wozach zabytkowych, jednopunkt też przechodzi do historii, jak i diesle
    bez torbodoładowania.
    Ciekawi mnie ilość zaworów- przy dużym doładowaniu wystarczają dwa. Ale czy
    będzie ich więcej?? W benzynowych pewnie tak. W dieslach niekoniecznie
    (niższe obroty i dłuższy czas otwarcia zaworów).
    Wzrost wysilenia silników jest od zarania dziejów motoryzacji i będzie to
    szło naprzód- czy nam się to podoba, czy nie.
    T.