-
Data: 2009-09-07 11:01:07
Temat: Re: Serwis Lenovo
Od: "pawel" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
> Ku przestrodze dla pragnących kupić produkty Lenovo: rok temu kupiony
> notebook Lenovo 3000 N200, kupiony na Słowacji, z międzynarodową 2-letnią
> gwarancją, na pudełku data produkcji: 2008-02-01. Obecnie leży popsuty
> (nie uruchamia się). Serwis stwierdził, że w ich systemie gwarancja na ten
> egzemplarz upłynęła 31 stycznia tego roku (czyli jakby nie liczyć był
> jednak rok) i obecnie jest im potrzebny dowód zakupu, żeby gwarancję
> realizować. Ok - dowód zakupu się po dłuższych poszukiwaniach odnalazł.
> Obecnie okazuje się, że jeszcze by się przydała karta gwarancyjna i bez
> niej nie przyjmą do naprawy. Infolinia Lenovo stwierdziła (tym razem, bo
> wcześniej nic o tym nie mówili), że rzeczywiście serwisy mają takie
> procedury i oni nie mają na to wpływu, ewentualnie można próbować się
> dogadać z kierownikiem serwisu, żeby przymknął oko - żenada :-/
>
> Czy z serwisem innych marek jest podobnie? Pytam, bo Lenovo już raczej nie
> kupię :-) Wkurza mnie, że w dobie komputeryzacji muszę przechowywać garść
> dokumentów (a pewnie okazałoby się na koniec, że nie przyjmą bez
> oryginalnego opakowania), żeby zrealizować gwarancję, która nie jest jakoś
> specjalnie "przeterminowana". Rozumiałbym obiekcje serwisu, gdyby te
> magiczne 2 lata upłynęły od daty produkcji laptopa, ale nie upłynęły, a
> mało realne jest, żeby został sprzedany przed wyprodukowaniem :->
>
W firmie gdzie pracuje najczesciej bierzemy F-S, na dodatek kupujemy je w
Niemczech.
W razie awarii, wzywamy serwis (d2d) a opis usterki zamieszczamy po
niemiecku.
Jeszcze nigdy nie umiescilem w takiej paczce ani karty gwarancyjnej ani
dowodu
zakupu i nigdy nie bylo problemow z serwisem. Za to Samsung polegl na calej
linii,
przypadek taki jak Twoj tylko ze mialem wszystkie papiery a i tak krecili
nosem.
I dlatego na 50 laptopow mamy tylko 2 Samsungi. Ogolnie serwisy w Polsce
traktuja
klientow jak zlo konieczne, patrza na Ciebie krzywo jakbys chcial ich
oszukac. U gebelsow
za to przeprosza Cie ze ich sprzet sie zepsul.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.09 11:04 usenet
- 07.09.09 11:28 Marcin
- 07.09.09 15:27 kamil
- 07.09.09 15:39 Wiktor S.
- 07.09.09 15:42 Wiktor S.
- 07.09.09 15:42 Maciek
- 07.09.09 15:55 Tomasz Chmielewski
- 07.09.09 15:56 Wiktor S.
- 07.09.09 16:07 Piotrek
- 07.09.09 18:02 Maciek
- 07.09.09 18:43 Piotrek
- 08.09.09 07:07 Marcin
- 08.09.09 07:20 PeJot
- 08.09.09 07:48 Wiktor S.
- 08.09.09 13:05 freewolny
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Drugi ekran na Androidzie
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
- Cyjanek kontra powietrze w kontekście (; druku pieniędzy... ;)
- Wulgaryzmy lub spam wg AI
- HDD z chin...
- Jaki gwint
- RAID 0 sie rozsypal
- Naprawa dysku NVME
- Ma ktoś monitor LG 27UL500-W ?
- jakie sterowniki w 2024r
- Play Box TV
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=