eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Lenovo › Re: Serwis Lenovo
  • Data: 2009-09-07 15:39:31
    Temat: Re: Serwis Lenovo
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciek wrote:
    > Witam
    >
    > Ku przestrodze dla pragnących kupić produkty Lenovo: rok temu kupiony
    > notebook Lenovo 3000 N200, kupiony na Słowacji, z międzynarodową
    > 2-letnią gwarancją, na pudełku data produkcji: 2008-02-01. Obecnie
    > leży popsuty (nie uruchamia się). Serwis stwierdził, że w ich systemie
    > gwarancja na ten egzemplarz upłynęła 31 stycznia tego roku (czyli
    > jakby nie liczyć był jednak rok) i obecnie jest im potrzebny dowód


    <ciach>

    Zgubiłeś dowód zakupu, a potem kartę gwarancyjną. No daj spokój, to przecież
    podstawa do uznania gwarancji gdziekolwiek. Wtopiłeś i tyle.


    --
    Azarien

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: