eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis LenovoRe: Serwis Lenovo
  • Data: 2009-09-08 07:48:28
    Temat: Re: Serwis Lenovo
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Zgubiłeś dowód zakupu, a potem kartę gwarancyjną. No daj spokój, to
    >> przecież podstawa do uznania gwarancji gdziekolwiek. Wtopiłeś i tyle.
    >
    > A Dell potrafi wyliczyc sobie do kiedy jest gwarancja bez paragonow i
    > innych swistkow.

    Zapewne, bo wielkiej matematyki tu nie potrzeba.
    Jednak producent daje gwarancję, i jakieś warunki tej gwarancji -
    niekoniecznie rozsądne. Warunkiem mogłoby być wejście do sklepu w podskokach
    na jednej nodze (*). O potrzebie okazania dowodu zakupu i karty gwarancyjnej
    na pewno było napisane. Zgubienie więc karty jest złamaniem warunków
    gwarancji.

    Wcale nie bronię takiego postępowania - spławiania klienta z powodów
    formalnych - a jedynie uważam że mają "rację", tzn. nie możesz ich zmusić
    żeby bez karty gwarancję ci przyjęli.


    --
    Azarien

    (*) Ale wtedy jakiś niepełnosprytny posądziłby ich o dyskryminację.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: