-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "pawel" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Serwis Lenovo
Date: Mon, 7 Sep 2009 13:01:07 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 44
Message-ID: <h82p60$at4$1@news.onet.pl>
References: <h82m84$d7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.174.231.138
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1252321280 11172 89.174.231.138 (7 Sep 2009 11:01:20 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Sep 2009 11:01:20 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 12.0.1606
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V12.0.1606
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1158515
[ ukryj nagłówki ]
> Ku przestrodze dla pragnących kupić produkty Lenovo: rok temu kupiony
> notebook Lenovo 3000 N200, kupiony na Słowacji, z międzynarodową 2-letnią
> gwarancją, na pudełku data produkcji: 2008-02-01. Obecnie leży popsuty
> (nie uruchamia się). Serwis stwierdził, że w ich systemie gwarancja na ten
> egzemplarz upłynęła 31 stycznia tego roku (czyli jakby nie liczyć był
> jednak rok) i obecnie jest im potrzebny dowód zakupu, żeby gwarancję
> realizować. Ok - dowód zakupu się po dłuższych poszukiwaniach odnalazł.
> Obecnie okazuje się, że jeszcze by się przydała karta gwarancyjna i bez
> niej nie przyjmą do naprawy. Infolinia Lenovo stwierdziła (tym razem, bo
> wcześniej nic o tym nie mówili), że rzeczywiście serwisy mają takie
> procedury i oni nie mają na to wpływu, ewentualnie można próbować się
> dogadać z kierownikiem serwisu, żeby przymknął oko - żenada :-/
>
> Czy z serwisem innych marek jest podobnie? Pytam, bo Lenovo już raczej nie
> kupię :-) Wkurza mnie, że w dobie komputeryzacji muszę przechowywać garść
> dokumentów (a pewnie okazałoby się na koniec, że nie przyjmą bez
> oryginalnego opakowania), żeby zrealizować gwarancję, która nie jest jakoś
> specjalnie "przeterminowana". Rozumiałbym obiekcje serwisu, gdyby te
> magiczne 2 lata upłynęły od daty produkcji laptopa, ale nie upłynęły, a
> mało realne jest, żeby został sprzedany przed wyprodukowaniem :->
>
W firmie gdzie pracuje najczesciej bierzemy F-S, na dodatek kupujemy je w
Niemczech.
W razie awarii, wzywamy serwis (d2d) a opis usterki zamieszczamy po
niemiecku.
Jeszcze nigdy nie umiescilem w takiej paczce ani karty gwarancyjnej ani
dowodu
zakupu i nigdy nie bylo problemow z serwisem. Za to Samsung polegl na calej
linii,
przypadek taki jak Twoj tylko ze mialem wszystkie papiery a i tak krecili
nosem.
I dlatego na 50 laptopow mamy tylko 2 Samsungi. Ogolnie serwisy w Polsce
traktuja
klientow jak zlo konieczne, patrza na Ciebie krzywo jakbys chcial ich
oszukac. U gebelsow
za to przeprosza Cie ze ich sprzet sie zepsul.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.09 11:04 usenet
- 07.09.09 11:28 Marcin
- 07.09.09 15:27 kamil
- 07.09.09 15:39 Wiktor S.
- 07.09.09 15:42 Wiktor S.
- 07.09.09 15:42 Maciek
- 07.09.09 15:55 Tomasz Chmielewski
- 07.09.09 15:56 Wiktor S.
- 07.09.09 16:07 Piotrek
- 07.09.09 18:02 Maciek
- 07.09.09 18:43 Piotrek
- 08.09.09 07:07 Marcin
- 08.09.09 07:20 PeJot
- 08.09.09 07:48 Wiktor S.
- 08.09.09 13:05 freewolny
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=