eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Lenovo › Re: Serwis Lenovo
  • Data: 2009-09-07 15:42:44
    Temat: Re: Serwis Lenovo
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wiktor S. pisze:
    > Zgubiłeś dowód zakupu, a potem kartę gwarancyjną.
    Nie potem, tylko od razu, przy czym dowód zakupu się znalazł :->

    > No daj spokój, to przecież
    > podstawa do uznania gwarancji gdziekolwiek. Wtopiłeś i tyle.
    No nie żartuj. Każdy szmelc ma numer seryjny przechowywany w bazie
    producenta, z której korzysta serwis. Z tym numerem związany jest
    zapewne tak prozaiczny parametr jak data produkcji (wybita notabene na
    pudełku). Jeśli udziela się na sprzęt 2 letniej gwarancji, to
    nieprzyjęcie komputera do serwisu z powodu braku dwóch świstków papieru
    jest zwykłym robieniem sobie jaj z klienta, zwłaszcza, że te 2 lata od
    daty produkcji nie upłynęły.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: