eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Lenovo › Re: Serwis Lenovo
  • Data: 2009-09-07 15:55:53
    Temat: Re: Serwis Lenovo
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kamil wrote:
    > "Marcin" <u...@u...eu> wrote in message
    > news:h82qpi$998$1@inews.gazeta.pl...
    >> Witam
    >>
    >> U?ytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >> news:h82m84$d7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >>
    >>> Czy z serwisem innych marek jest podobnie?
    >> Z monitorem w Dellu calkiem inaczej. Zepsul sie, zadzwonilem
    >> do serwisu - numer na stronie Della, zapytali o numer seryjny
    >> i objawy. Nastepnego dnia przyjechal facet i przywiozl nowy
    >> monitor, zepsuty zabral. Nikt nie chcial zadnych papierow.
    >> Sytuacja wydarzyla sie oczywiscie w Polsce:)
    >> Mimo, ze monitor sie zepsul to firme Dell polecam teraz kazdemu,
    >> bo z takim serwisem chcialbym miec tylko do czynienia.
    >
    > Nie tylko monitory tak traktuja, serwis DELLa (szczegolnie dla klientow
    > biznesowych) to czysta przyjemnosc. Na wszystko wykupujemy rozszerzona
    > 3-letnia gwarancje, jeszcze nie zdazylo sie, zeby nastepnego dnia roboczego
    > sprzet nie byl naprawiony badz wymieniony.
    >
    > Prywatne komputery tez sa ladnie traktowane, nikt nie pyta o zadne paragony.
    > Czesto pracuja u nas doktoranci czy studenci z calego swiata i z Dellami
    > nigdy problemow nie bylo.

    No ja mialem troche odmienne doswiadczenia z Dellem (w Niemczech).

    Laptop zepsul sie po jakichs dwoch tygodniach od zakupu - system ani
    BIOS nie widzialy dysku.


    Przyjechal kurier, zabral laptopa, po ponad tygodniu laptop wrocil.

    Na kartce z serwisu napisali, ze wsadzili dysk o wiekszej pojemnosci,
    niz fabrycznie - fajnie. Ale w rzeczywistosci wsadzili dysk mniejszy niz
    fabrycznie.


    Dell nie przewiduje np. ze zwroci roznice w cenie dyskow (chocby to byla
    minimalna roznica). Wiec sprzet z powrotem do naprawy... i nie ma go
    przez nastepne ok. 2 tygodnie ("serwis czeka na czesci"). Najbardziej
    doskwiera brak laptopa, gdy jest on potrzebny, i gdy po raz kolejny
    tracisz dane z dysku (i czas zmarnowany na kopiowanie danych i
    konfigurowanie wszystkiego od nowa).


    Sprzet wrocil po raz kolejny, na opakowaniu byly slady butow (ktos stal
    na kartonie!) - ekran laptopa pekniety.


    Wiec sprzet kolejny raz z powrotem. I przez chyba miesiac brak odzewu ze
    strony Della - trzeba samemu chwycic za sluchawke. Zaczyna sie typowe
    odbijanie pileczki: serwisu nie realizuje Dell, tylko inna firma
    (outsourcing), wiec to nie nasza wina - prosze sie tam dowiedziec. W
    serwisie mowia, zeby pytac firme spedycyjna. I tak mijaja kolejne
    tygodnie i telefony z i do roznych firm. Az sprzet wrocil do mnie z tym
    samym peknietym ekranem ;)

    Tym razem po rozmowie z Dellem zazadalem odebrania ode mnie sprzetu i
    zwrotu gotowki - co nastapilo po ok. 2 tygodniach.


    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: