-
Data: 2009-09-07 15:55:53
Temat: Re: Serwis Lenovo
Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]kamil wrote:
> "Marcin" <u...@u...eu> wrote in message
> news:h82qpi$998$1@inews.gazeta.pl...
>> Witam
>>
>> U?ytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisa? w wiadomo?ci
>> news:h82m84$d7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>>
>>> Czy z serwisem innych marek jest podobnie?
>> Z monitorem w Dellu calkiem inaczej. Zepsul sie, zadzwonilem
>> do serwisu - numer na stronie Della, zapytali o numer seryjny
>> i objawy. Nastepnego dnia przyjechal facet i przywiozl nowy
>> monitor, zepsuty zabral. Nikt nie chcial zadnych papierow.
>> Sytuacja wydarzyla sie oczywiscie w Polsce:)
>> Mimo, ze monitor sie zepsul to firme Dell polecam teraz kazdemu,
>> bo z takim serwisem chcialbym miec tylko do czynienia.
>
> Nie tylko monitory tak traktuja, serwis DELLa (szczegolnie dla klientow
> biznesowych) to czysta przyjemnosc. Na wszystko wykupujemy rozszerzona
> 3-letnia gwarancje, jeszcze nie zdazylo sie, zeby nastepnego dnia roboczego
> sprzet nie byl naprawiony badz wymieniony.
>
> Prywatne komputery tez sa ladnie traktowane, nikt nie pyta o zadne paragony.
> Czesto pracuja u nas doktoranci czy studenci z calego swiata i z Dellami
> nigdy problemow nie bylo.
No ja mialem troche odmienne doswiadczenia z Dellem (w Niemczech).
Laptop zepsul sie po jakichs dwoch tygodniach od zakupu - system ani
BIOS nie widzialy dysku.
Przyjechal kurier, zabral laptopa, po ponad tygodniu laptop wrocil.
Na kartce z serwisu napisali, ze wsadzili dysk o wiekszej pojemnosci,
niz fabrycznie - fajnie. Ale w rzeczywistosci wsadzili dysk mniejszy niz
fabrycznie.
Dell nie przewiduje np. ze zwroci roznice w cenie dyskow (chocby to byla
minimalna roznica). Wiec sprzet z powrotem do naprawy... i nie ma go
przez nastepne ok. 2 tygodnie ("serwis czeka na czesci"). Najbardziej
doskwiera brak laptopa, gdy jest on potrzebny, i gdy po raz kolejny
tracisz dane z dysku (i czas zmarnowany na kopiowanie danych i
konfigurowanie wszystkiego od nowa).
Sprzet wrocil po raz kolejny, na opakowaniu byly slady butow (ktos stal
na kartonie!) - ekran laptopa pekniety.
Wiec sprzet kolejny raz z powrotem. I przez chyba miesiac brak odzewu ze
strony Della - trzeba samemu chwycic za sluchawke. Zaczyna sie typowe
odbijanie pileczki: serwisu nie realizuje Dell, tylko inna firma
(outsourcing), wiec to nie nasza wina - prosze sie tam dowiedziec. W
serwisie mowia, zeby pytac firme spedycyjna. I tak mijaja kolejne
tygodnie i telefony z i do roznych firm. Az sprzet wrocil do mnie z tym
samym peknietym ekranem ;)
Tym razem po rozmowie z Dellem zazadalem odebrania ode mnie sprzetu i
zwrotu gotowki - co nastapilo po ok. 2 tygodniach.
--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.09 15:56 Wiktor S.
- 07.09.09 16:07 Piotrek
- 07.09.09 18:02 Maciek
- 07.09.09 18:43 Piotrek
- 08.09.09 07:07 Marcin
- 08.09.09 07:20 PeJot
- 08.09.09 07:48 Wiktor S.
- 08.09.09 13:05 freewolny
- 08.09.09 13:42 Maciek
- 08.09.09 13:43 Maciek
- 08.09.09 16:00 toolpusher
- 08.09.09 16:13 Czeresniak
- 08.09.09 16:14 Maciek
- 08.09.09 18:33 Piotrek
- 08.09.09 18:39 Piotrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- Tani laptop z Carrefoura
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- Urządzenie 2 w 1 - discman i zewnętrzny napęd CD/DVD
- Responsywność
- Ciekawostka
- jak ściemnić laptop
- Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Miernik szybkości netu
- Wymiana SIM Aero2
- Restart PC-ta
- Sila sygnalu routera
- Wiewiórki, szczury i myszy...
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem