  • Data: 2009-09-07 11:04:23
    Temat: Re: Serwis Lenovo
    Od: "usenet" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mialem HP i sie zwalil, plyta byla do wymiany, lapek mial dwa lata
    gwarancji, ktora uplywala miesiac po awarii - puscilem maila do goscia z
    serwisu, gosciu odpisal z prosba o dane laptopa i takie tam, od razu mu
    powiedzialem ze nia mam zadnych papierow, ani dowodu zakupu ani karty
    gwarancyjnej (lapek byl w Polsce kupion) ale gosc powiedzial ze on ma w
    bazie i wlasciwie mu papiery sa niepotrzebne
    potem zadzwonil, ze bedzie przejezdzal kolo z mnie pracy wiec jak chce
    to moge zejsc i mu tego lapka zniesc - faktycznie ok 17.30 jakis koles
    czekal, wzial laptop i powtorzyla sie taka sama sytuacja za kilka dni
    tzn przywiozl mi go kolo poludnia zrobionego
    ale to wszystko bylo w Anglii
    teraz mam della ponad rok, wzialem go bo dawali 4 lata gwarancji gratis
    ale nia mam doswiadczenia jeszcze z serwisem

    --
    usenet