  • Data: 2009-09-07 16:07:57
    Temat: Re: Serwis Lenovo
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiałbym obiekcje serwisu, gdyby te magiczne 2 lata upłynęły od daty
    > produkcji laptopa, ale nie upłynęły, a mało realne jest, żeby został
    > sprzedany przed wyprodukowaniem :->

    standardowo gwarancji masz 12 mies od daty zakupu, jesli zgubiles dowod
    zakupu i karte gwarancyjna to serwis przyjmie ci sprzet do naprawy ale
    bedzie liczylo sie wtedy 12 mies od daty produkcji poniewaz nie masz daty
    zakupu.

    natomiast jesli kupiles sprzet za granica z 2 letnia gwarancja a pozniej
    zgubiles do niego papiery to nie oczekuj ze nagle serwis w polsce ci go
    przymie ot tak sobie.
    sam widzisz ze jak bys mial 2 dokumenty to by problemow nie bylo, a ze nie
    masz to coz. twoja wina a nie serwisu

    ja z serwisem IBM/Lenovo problemow nie mialem, nigdy to nie bylo d2d(jak
    niektorzy opisuja Della ktory ma troche inna gwarancje) ale przestrzegajac
    zasad czyli mamy papiery lub liczymy od daty produkcji oddawalem wiele
    notebookow i nigdy nie bylo problemu

    --
    pzdr
    piotrek