  • Data: 2012-11-01 15:53:28
    Temat: Re: Serwer pod wirtualki
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-01, Raffaello <r...@h...in.pl> wrote:
    > Zastanawiam się nad postawieniem na jednym serwerze kilku maszyn.
    > Chciałbym mieć tam:
    > - 2 maszyny z XP do księgowości i zdalnego działania
    > - serwer pocztowy - coś na Debianie
    > - serwer aplikacji - Samba + baza danych
    > - serwer plikow - Samba
    > + w przyszlości może jeszcze jakaś inna maszyna.
    >
    > Zastanawiam się nad wyborem maszyny - ktoś coś rzucił o jakimś
    > Proliancie, ktoś inny poleca Della R7x0... A co Wy byście polecili
    > dobrego? Osobiście myślałem o jakiejś maszynce z 6-8 rdzeniami po 3GHz,
> [...]

    Ile osób będzie pracowało na tym serwerze? Jak duża baza danych
    i jakiego rodzaju zadania (tzn. głównie proste selecty czy jakaś
    złożona analiza)?

    Masz już te licencje XP czy coś uniemożliwia Ci zakup lepszego systemu?

    Poza tym planujesz profesjonalny serwer za dużo dolarów, a pytasz na
    usenecie? Tzn. pracę chcesz stracić czy co? :]

    pozdrawiam,
    PK