  • Data: 2012-11-04 12:50:08
    Temat: Re: Serwer pod wirtualki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Raffaello wrote:
    > Zastanawiam się nad postawieniem na jednym serwerze kilku maszyn.
    > Chciałbym mieć tam:
    > - 2 maszyny z XP do księgowości i zdalnego działania
    > - serwer pocztowy - coś na Debianie
    > - serwer aplikacji - Samba + baza danych
    > - serwer plikow - Samba
    > + w przyszlości może jeszcze jakaś inna maszyna.
    >
    > Zastanawiam się nad wyborem maszyny - ktoś coś rzucił o jakimś
    > Proliancie, ktoś inny poleca Della R7x0... A co Wy byście polecili
    > dobrego? Osobiście myślałem o jakiejś maszynce z 6-8 rdzeniami po
    > 3GHz, macierzy SAS tak na oko 8-10TB no i pewnie z 32 GB RAMu... Ale
> [...]

    skonsultuj sie z http://www.vmware.com/pl/

    do mnie sami zadzwonili kiedyś czy nie potrzebuję jakiejś porady choć miałem
    tylko zarejestrowanego VMPlayera oraz trial jakiegoś innego produktu.

    podejrzewam że w twoim przypadku z przyjemnością pdoeśli ci jakiegoż żywego
    konsultanta do pomocy w opanowaniu problemu.