  • Data: 2016-12-22 17:51:49
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2016 o 10:18, J.F. pisze:

    > Mialem na mysli brak kontroli w ogole.

    Ale ja tego wcale nie postuluję.

    oranek.html

    > Nabardziej miarodajny ten pierwszy chyba 19 tys kontroli i 43
    > przypapanych. 1/453

    Tak wychodzi - re podał też coś koło tego za cały rok.

    > Ale to poranek, gdzie "trzezwa noc" ?

    A pohuj w nocy pracować? Lepiej nad ranem w poniedziałek połapać
    zerodwójkowców. Ale cholera masz rację - oni łapią nie wtedy gdy jest
    najwięcej wypadków po pijaku i znów statystyka się rozjeżdza - ale na
    ich korzyść "pijani kierowcy" robą się jeszcze groźniejsi.

    > W raporcie masz statystyke godzinowa z pijanych wypadkow - miedzy 8 a 9
    > bylo 39, a miedzy 19 i 20 280.
    > miedzy 17 a 18 262 ... wiec sumujac dwa szczyty wypadaloby raczej
    > podniesc ilosc pijanych uczestnikow ... ale to sa liczby dla "wypadkow z
    > uczestnictwem alkoholu".

    Z tego raportu ciężko wyciągnąć jakiekolwiek wnioski, bo barkuje
    kluczowych danych. Sądzę, że jak najbardziej celowo (albo przynajmniej o
    tym wiadomo, ale celowo się ich nie zbiera).

    > Promil jest promil, ale z drugiej strony strony - umawiasz sie na piwo,
    > u nich wypijesz te 3, jedziesz, moze nawet masz te 0.6 promila - kara
    > niewielka grozi. U nas musisz zbastowac po 1 i to lepiej malym,

    I bastują? Bo po mojemu to jest jak kiedyś z rowerzystami - częśc nie ma
    oświetlenia, więc nakażmy im jeżdzić w kamizelkach. Będą jeżdzić bez
    oświetlenia i kamizelek;)

    Shrek