  • Data: 2016-12-23 17:26:12
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o3jfq8$dhs$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 23.12.2016 o 11:24, J.F. pisze:

    >Zawsze dmuchają na świeczkę - jak tylko mają. Nie ma, że nie czują to
    >już w świeczkę nie trzeba.

    Ale tak z praktyki - maja akcje to kontroluja w ramach akcji,
    Ale jak nie maja - robia zwykla kontrole czy susza to czesto nie
    wyciagaja alkomatu,
    a czasem jednak wyciagaja - i mam wrazenie, ze tak ot, z obowiazku, np
    zeby norme skontrolowanych wyrobic.

    >Ta - drogówka w nocy marźnie pozaa radiowozem, jak absolutnie nie
    >musi. Jasne.

    No ale czasem jednak pracuja, wiec widac musi.
    Moze komendantowi podpadli, moze komendant swinia i wszystkim kaze
    dyzurowac.

    >Żeby nałapać wczorajszych.

    A moze wlasnie aby nie nalapac ?
    Bo tez i efekty widzisz - jeden na 500 ...

    >Raz, że nikt pewnie poc ciemnej nocy nie chce robić, dwa, że w nocy
    >na drogach... pusto. Co będą siedzieć i czekać aż ktoś łaskawie
    >przejedzie?

    Pod dyskoteke podjechac ...

    >Ale uzasadnienieniem pomysłu było "karanie" tymi kamizelkami za brak
    >wymaganego oświetlenia. Jak ktoś nie widzi, że to nie zadziała... no
    >cóż;)

    Ale widzisz "obywatelu, ani swiatelka, ani odblasku, ani kamizelki i
    co ja mam z wami zrobic" i juz trzy zarzuty ...

    J.