    Date: Sun, 05 Oct 2014 22:25:15 +0200
    From: Jawi <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Rurka termokurczliwa

    W dniu 2014-10-05 21:58, Robert Wańkowski pisze:
    > Czy widac klej w rurce termokurczliwej z klejem?
    > Kupiłem rurki, ale kleju nie widać. Sprzedawca sam zwątpił czy to są z
    > klejem.
    > Czy rurka bez kleju po podgrzaniu i zaciśnięciu kombinerkami sklei się?
    > Chciałem zakończyć kabel grzejny taką rurką.
    >
    > Robert
    Nie wiem czy wszystkie tak mają, ale tych których ja używałem miały klej
    i to mocno widoczny.
    Używałem od fi 120mm do 15mm. Klej był koloru niby taki mleczny, po
    podgrzaniu wypływał na końcach. Nie mocno ale było to widoczne.
    Co ciekawe, izolacja między żyłami spadała jak klej był gorący, po
    ostudzeniu było ok.