  • Data: 2014-10-06 21:10:34
    Temat: Re: Rurka termokurczliwa
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeffrey pisze:

    > widać jeśli wiesz na co patrzeć ty jak widać nie wiesz
    > rurka z klejem jest trochę grubsza i sztywniejsza
    > jeżeli masz dwie, jedna z klejem druga bez to od razu widać różnice
    > jednak ty masz tylko jedną

    NIekoniecznie. Są też cienkościenne rurki z klejem - w zasadzie o
    grubościach porównywalnych z co grubszymi bez kleju. Bo rury
    grubościennej, takiej do robienia zewnętrznych powłok muf kablowych to
    faktycznie ze zwykłym termokurczem pomylić się nie da.

    > sklei się
    > jezeli dobrze podgrzejesz i ściśniesz kombinerkami to w tej z klejem
    > wypłynie trochę kleju takiego jak w gluegunie
    > przy normalnym zastosowaniu (obkurczenie na kablu) rurka trochę traci na
    > długości i wtedy widać pozostałości kleju a czasami tworzy się taki
    > wałeczek przy końcu na obwodzie

    A ja bym radził zacząć od nauki czytania ze zrozumieniem - jaki ci klej
    wypłynie z rurki bez kleju?

    --
    Darek