  • Data: 2022-06-01 21:22:20
    Temat: Re: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.06.2022 o 06:49, J.F pisze:

    > Ale nie da sie utawic 12V.
    >
    > Swoja droga - tyle maja w Azji akumulatorow 6V, ze to taka wazna
    > funkcja?

    Już zapomniałem. Ładowarka nie miała włącznika zasilania a miała
    przełącznik do ładowania aku motocyklowych, który nie zmniejszał
    napięcia tylko prąd, więc nie miał tej funkcjonalności która mogłaby
    rozwiązać problem błędnego rozpoznawania. Jakiś tańszy Powermat, możecie
    sobie odszukać. Dawała grubo większy prąd od lidlowej i pczywiście
    mojego zasilacza laboratoryjnego i umiała ładować od zera, ale
    niepoprawnie wyłączała się po dojściu do 6V.