  • Data: 2022-06-02 18:24:35
    Temat: Re: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 02 Jun 2022 07:12:15 +0200, jacek pozniak wrote:

    > Magnes jest jedynie jako sprzęgło mechaniczne pomiędzy częścią suchą i
    > mokrą. Do przeniesienia informacji o obrotach do nadajnika, wykorzystuje się
    > obecnie cewki współpracujące z blaszką

    W sensie, ze cewke wykorzystuje sie jako detektor bliskosci pasywnej
    blaszki?
    Mozna, ale to chyba wymaga troche mocy.

    A cewka pieknie wykrywa zmienne pole magnetyczne ... i faktycznie moze
    nawet troche mocy generowac przy tym.

    > lub transoptory odbiciowe (rzadziej).

    To tez wymaga troche mocy ...

    > Wodomierze mają dość wolno obracającą się blaszkę; sampluje się ją czasami
    > rzędu części sekund.

    Choc mozna samplowac bardzo krotkimi impulsami.

    Na jednej baterii?

    J.