  • Data: 2022-06-03 10:14:27
    Temat: Re: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Jun 2022 19:28:41 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Łşesz jak zwykle :]
    > https://produkty-z-bdr.blogspot.com/2016/11/prostown
    ik-mikroprocesorowy-z-biedronki.html

    A instrukcja gdzie?

    Ale owszem - o innym pisalem, tez z biedronki, bez LCD

    A ta Sena 4A radzi sobie z naladowaniem kompletnie wyladowanego
    akumulatora ?

    -automatyczny-z-mikroprocesorem-6v-12v-4a-lcd-010303
    -sena

    > Działa na zasadzie dobry/zły :)

    Ta
    Er1:
    -The battery voltage is less than 0.5V before charging.
    -The battery is defective. Replace the battery.

    -The charge does not begin.
    -The battery clamps are disconnected with the
    battery. The battery clamps are connected each other.
    Connect the battery firmly and correctly.
    -The battery voltage is not matched with the selected mode.
    Confirm that battery voltage is matched with the mode.

    Er2
    -The battery voltage is 0.5V - 1.5V before charging.
    -The battery is defective. Replace the battery.

    -The battery voltage is less than 11V after 4 minutes of charging.
    The battery is not full charged after 24-hour charge.
    -The battery is defective. Replace the battery.
    -A load may be connected to the battery. Disconnect the load and
    attempt to charge again.
    -The charge current is too low. Select a higher charge rate.

    -The battery voltage is less than 12V in 2 minutes after full charged.
    -The battery is sulphated beyond reconditioning. Replace the battery

    Mnie sie wydaje, ze rozladowanego ponizej 1.5V nie naladuje,
    i rozladowanego ponizej 6V tez nie naładuje :-(

    http://www.sena.com.pl/assets/spaw2/uploads/files/in
    strukcje/instrukcja%20prostownik%20z%20mikroprocesor
    em%20010303.pdf

    > Nie wystarczy. Jak mocno wydojony i duża pojemność to zadziała po paru
    > godzinach zabawy.

    11V powinien osiagnac dosc szybko.
    ale to jest 4 minuty. Troche trzeba przy akumulatorze spedzic,
    zamiast podlaczyc, pojechac do pracy czym innym, i wrocic
    do naladowanego :-(

    > Nachuj mają mieć tyle cel? 6V króluje.

    cela to tylko troche plastiku na przegrode :-)
    A ile miedzi sie oszczedza na kablu :-)

    J.