    From: "kml" <f...@g...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rola auta USA vs Europa
    Date: Thu, 23 Dec 2010 18:28:58 +0100

    Mario wrote:

    > Lepsza taka gospodarka niż rabunkowo-fiskalno-dymająca obywateli a
    > raczej okupowaną ludność.

    Dla ich obywateli lepsza a dla reszty świata nie bardzo.

    > Gdyby, gdyby. A ja jestem ciekaw jakby wyglądał w europie gdyby ceny
    > paliw były takie jak w USA albo lepiej w Egipcie. :-D

    Tak samo, dużo mocniejsze samochody etc.

    > Bo tam nie wolno jeździć szybko, w Polsce zresztą też nie :-P. Wiem,
    > wiem, mamy bliżej do Niemiec niż Amerykanie ;-).

    Owszem, z tym że u nas (a zwłaszcza w PL) jeździ się znacznie bardziej
    agresywnie.

    > Pisałem Ci wcześniej, nie masz zielonego pojęcia o amerykańskiej
    > motoryzacji. To o czym piszesz to tak było w do końca lat 80, połowy
    > 90.

    Nie jestem specem, ani wielbicielem motoryzacji made in USiA ale mam swoje
    zdaniem i w świetle tego co mi wiadomo to przełomu na tej płaszczyźnie nie
    ma. Niewątpliwie jest lepiej, ale czy jest dzięki temu _naprawdę_ dobrze.

    > V6? V6 widzą tylko ci co się nasłuchali mitów, jak Ty (nie skręca,
    > duużo pali, do dupy wogóle).

    Na szczęście mamy Ciebie i Twój niezmącony zachwyt nad ich samochodami,
    prawda. Mow sobie co chcesz ale tamte samochody DUŻO palą. Nie będę się
    zapierał czy skręca czy nie bo ostatnio nie jeździłe żadnym nowszych
    samochodem zza oceanu, ale mam pewne obawy co do sterowności. Czy ja
    napisałem, że w ogóle do dupy? Nie, nie napisałem.

    > Właśnie, one mają swój klimat, który jednym się podoba, innym nie. I
    > dobrze, bo nie chciałbym żeby byle kto, byle bamber kupował Camaro bo
    > tańsze od bmki.

    Czytając to co powyżej ukazał mi się obraz wygolonego kolesia, ubranego w
    seledynowy dres, siedzącego przed monitorem a za nim na ścianie falga USA i
    plakat nowego camaro :))

    --
    pozdrawiam
    kml