  • Data: 2010-12-23 22:52:40
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:if0fsh$jje$1@news.onet.pl...

    > No niewiele Ci zostaje do wyboru zatem, europa źle bo fiskalizm, usa też
    > bo rabują, to co zostaje? Wenezuela? ;-)

    Och nie, ja jestem anty USiA ale gdybym tam mieszkał to na 100% bym złego
    słowa nie powiedział :)

    > Proponuję np. Porsche 911... ale on jest 3x droższy więc Vette nie ma
    > konkurencji :-)

    W ogóle to jest fajna sprawa jeżeli chodzi o ceny etc. W USiA jest dużo
    taniej.

    > Widok mustanga (jakaś bidna wersja), który nie był w stanie
    >>
    > Ok, ale to autko jest przeznaczone do czego innego. Masa innych
    > europejskich też się zakopuje, też pocieszny widok.

    Wiesz, dla mnie to jest zwykły samochód, tyle ze do jazdy w czasie dobrych
    warunków drogowych. Trochę śniegu i po imprezie :)

    > Nie wiem, to niedozwolona prędkość :-P

    :D

    > Jesteś staromodny ;-) bo teraz plakaty zastąpiła tapeta w OS. ;-)

    Oldschool, man, oldschool :P

    --
    pozdrawiam
    kml