  • Data: 2010-12-23 22:12:39
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: "Marynarz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żeby mieć tanią ropę prowadzą rabunkową gospodarkę na całym świecie oraz
    > wojnę w Iraku czyli mają własne tanie źródło. Poza tym u nich są dwa
    > masowe środki transportu: samochód i samolot. Nie dam sobie ręki uciąć,
    > ale z tego co pamiętam to nasza akcyza jest mniej więcej taka sama jak w
    > reszcie EU tylko, że zarobki są dramatycznie inne.

    Bajki kolego od sąsiada z zapłota. Twój przedmówca jasno ci wskazał gdzie sa
    przyczyny tak drogich cen w EU. Powiedz co ma wsolnego taki BP (British
    Petroleum) z USA ??
    Ceny paliw w całej EU są podobne, zarobki w UK są podobne do tych w stanach
    i mógłbym powiedzieć że tam jest dużo więcej malukich samochodów z
    przedziałem 1.0-1.4, zwyczajnie ludzie lubią oszczędzać.
    Przyczyny cen paliw są proste: Europejczycy lubują się w socjaliźmie - ktos
    musi tych osiołków żywić.