eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRola auta USA vs EuropaRe: Rola auta USA vs Europa
  • Data: 2010-12-24 14:33:30
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    JAM wrote:
    > On Dec 23, 12:29 pm, "kml" <f...@g...lp> wrote:
    >> JAM wrote:
    >>
    >> A rozwiązali problem zasięgu czy dalej co 100km 12h ładowania?
    >
    > Rozwiazali. Na pradzie ma zasieg 60-70 km do preksoci 130 km/h. Jezeli
    > dystans jest dluzszy albo predkosc pojazdu wieksza to wlacza sie
    > silnik benzynowy. Zbiornik starcza na jakies 300 km. Potem albo mozesz
    > ladowac kilka godzin, albo jak ci sie spieszy zatankujesz na stacji
    > benzynowej i jedziesz dalej. Idea polega na tym, ze olbrzymia
    > wiekszosc uzytkownikow przez wieksza czesc roku przejezdza dziennie
    > nie wiecej niz 60 km i zwykle duzo wolniej niz 130 km/h. dla tych
    > uzytkownikow silnik benzynowy wogole sie nie wlaczy nawet przez kilka
    > miesiecy. A w momencie, gdy trzeba pojechac dlugi dystans to ten sam
    > samochod przejedzie spokojnie dystans. Cos, czego zaden czysto
    > elektryczny samochod nie jest w stanie spelnic w dizsiejszych czasach.

    Czyli tak po prawdzie to jest hybryda a nie samochód elektryczny :)
    Myślałem, że elektryczny odnosi się do pojazdu nie wyposażonego w silnik
    spalinowy :)

    --
    pozdrawiam
    kml

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.12.10 17:33 JAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: