  • Data: 2016-08-18 13:08:19
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.08.2016 o 15:16, Kris pisze:

    > Tak. wymienili gniazdo ładowania
    > Mam podejrzenie że podczas naprawy mogli uszkodzić gniazdo microusb.

    Podejrzewasz, że uszkodzili celowo? Nie ma śladów ingerencji
    mechanicznej na ścieżki przy pomocy ostrych narzędzi. Raczej skutek
    naprężeń przy wkładaniu wtyczki do USB. Trudno wykazać ze to w serwisie
    mieliby akurat tak wkładać wtyczkę aby uszkodzić ścieżki.

    > Wadliwe jego działanie zauważyłem kilka tygodni po odebraniu tableta z serwisu.
    Dopiero wtedy bo portu usb używam w tym tablecie sporadycznie.

    > Microusb
    > I tu jest problem- bo ja wiem że "normalnie" używałem tableta a port USB to
    dosłownie 5 razy.
    > Serwis twierdzi że uszkodzenie to moja wina
    > Napisałem jeszcze do producenta- zobaczymy co on odpowie
    > A i serwis dzisiaj razem ze zdjęciem przysłał wycenę naprawy:
    > "Koszt wymiany płyty głównej to 864 zł brutto"
    > Tablet kosztował 699zł bodajże;)

    Daj do jakiegoś zwykłego serwisu, a nie gwarancyjnego, to może naprawią
    za stówkę, skoro sam nie lutujesz takich rzeczy.

    --
    pozdrawiam
    MD