  • Data: 2024-07-21 15:09:51
    Temat: Re: Przyszła Europa?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/07/2024 13:47, io wrote:
    > Ale po to są by szybko jeździć a nie wolno.

    Autostrady są po to aby szybko jeździć. 140 to aż naddo. Jesli musisz
    szybciej jeździć niż cała reszta, to proponuje się nie zatrzymywac w
    maku i wyjdziesz na to samo. Ogólnie polecam planowanie przed.

    > To nie jest lepiej tylko gorzej.

    Tylko z perspektywy klepanej z przystanku bawarki. Całe szczęście
    znacząca cześć suwerena to jednak inny typ.

    > Ale, że wybudowali szybkie drogi by jeździć wolno?

    140 to bardzo szybko. Znacząco szybciej niż te same drogi w 200x gdzie
    tylko sporadycznie było >100.

    > Jaka tam kultura? Zwykłe niedołęstwo umysłowe albo słabości ekonomiczne jw.

    Raczej wyobraźnia i planowanie. Jeśli kilku dersiarzy w klepanych
    bawarkach z krótkimi kutasami musi jechać szybciej, to prawdę mówiąc
    zrobił bym dla nich wyjątek w przepisach. Zgłaszasz się do urzędu,
    dostajesz papier "medycznie przystosowany do zapierdalania" i płacisz z
    góry za zeskrobywanie z drzewa. Jedyny minus to blokowanie miejsca na
    cmentarzu, ale za to jeden mniej przystanek zapierdalajacy po
    autostradzie. Ja bym koncepcji nie odrzucał, ma wyraźne zyski.

    > Tu też "kultura" ma 2 oblicza: 20/h poniżej na szybkich drogach i 20/h
    > powyżej na drogach lokalnych.

    Raczej piszez o jakiś wyjątkach. Obserwacje codzienne wykazują, że
    ludzie jakieś 10 lat temu przestali się ścigać na autostradach. Może
    dorośli. Może też mieszkam w bardziej cywilizowanym miejscu. Może
    czynniki środowiskowe spowodowały, że nie muszą już srać w makach w
    drodze na ważne spotkanie.

    > To mam na myśli co każdy może zobaczyć, że jak jest droga z
    > ograniczeniem 40 to ludzie jadą 60, jak autostrada 140 to jadą 120.

    To kłamstwo lub efekt siedzenia na jakimś zadupiu.

    Obserwacja moja jest taka, że zarówno zapierdalanie na 50-kach się
    powoli kończy (kutasy dłuższe) jak również zwalnianie na autostradzie
    się kończy (nowsze samochody, większa pewność).

    Możemy mieć inne obserwacje, ale jazda po autostradach prawym pasem @140
    jest tylko sporadycznie przerywana przez cieżarówki i jeszcze mniej
    przez osobówki.

    Może wybierz się na jakąs wycieczkę i obczaj statystycznie jak obecnie
    wygląda przeciętna A.

    > Jaka tam znowu korupcja?! Co miesiąc dostają wynagrodzenie za to, że
    > wystawiają mandaty a nie, że prawdziwych przestępców łapią.

    Więc nie rozumiesz czym jest bezpośrednie powiązanie. Oraz tego, że
    łapią również przestępców. Standardowo operujesz pustackimi stereotypami
    w celu lamentowania.