  • Data: 2024-07-21 18:14:57
    Temat: Re: Przyszła Europa?
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2024 o 15:09, heby pisze:

    > Autostrady są po to aby szybko jeździć. 140 to aż naddo.

    Pociągi i samoloty też mają zwolnić do 140?

    > Jesli musisz
    > szybciej jeździć niż cała reszta, to proponuje się nie zatrzymywac w
    > maku i wyjdziesz na to samo. Ogólnie polecam planowanie przed.

    Uwierz, wiemy lepiej od Ciebie jak jeździć.

    > Tylko z perspektywy klepanej z przystanku bawarki.

    Z perspektywy konstruktorów dróg i samochodów.

    > Całe szczęście
    > znacząca cześć suwerena to jednak inny typ.

    Na czym by to szczęście miało polegać?

    > 140 to bardzo szybko. Znacząco szybciej niż te same drogi w 200x gdzie
    > tylko sporadycznie było >100.

    Nie odkryłeś, że drogi i samochody lepsze mamy?

    > Raczej wyobraźnia i planowanie.

    Jasne, Niemcy mają gorszą wyobraźnię tylko my wyjątkowi.

    > Jeśli kilku dersiarzy w klepanych
    > bawarkach z krótkimi kutasami musi jechać szybciej, to prawdę mówiąc
    > zrobił bym dla nich wyjątek w przepisach. Zgłaszasz się do urzędu,
    > dostajesz papier "medycznie przystosowany do zapierdalania" i płacisz z
    > góry za zeskrobywanie z drzewa. Jedyny minus to blokowanie miejsca na
    > cmentarzu, ale za to jeden mniej przystanek zapierdalajacy po
    > autostradzie. Ja bym koncepcji nie odrzucał, ma wyraźne zyski.

    Zryty beret masz i tyle.

    > Raczej piszez o jakiś wyjątkach. Obserwacje codzienne wykazują, że
    > ludzie jakieś 10 lat temu przestali się ścigać na autostradach. Może
    > dorośli. Może też mieszkam w bardziej cywilizowanym miejscu. Może
    > czynniki środowiskowe spowodowały, że nie muszą już srać w makach w
    > drodze na ważne spotkanie.

    Odkryli, że na szybką jazdę musi być człowieka stać.

    > To kłamstwo lub efekt siedzenia na jakimś zadupiu.

    To fakty, se może każdy sprawdzić że jest jak piszę.

    > Obserwacja moja jest taka, że zarówno zapierdalanie na 50-kach się
    > powoli kończy (kutasy dłuższe) jak również zwalnianie na autostradzie
    > się kończy (nowsze samochody, większa pewność).
    >
    > Możemy mieć inne obserwacje, ale jazda po autostradach prawym pasem @140
    > jest tylko sporadycznie przerywana przez cieżarówki i jeszcze mniej
    > przez osobówki.
    >
    > Może wybierz się na jakąs wycieczkę i obczaj statystycznie jak obecnie
    > wygląda przeciętna A.

    Buehehe, potwierdzasz to, co napisałem.

    > Więc nie rozumiesz czym jest bezpośrednie powiązanie. Oraz tego, że
    > łapią również przestępców.

    Drogówka łapie przestępców?

    > Standardowo operujesz pustackimi stereotypami
    > w celu lamentowania.

    Zajmij się swoimi bredniami.