  • Data: 2024-07-21 17:00:21
    Temat: Re: Przyszła Europa?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2024 o 16:19, heby pisze:

    > Nie pojmujesz zjawiska: to zapierdalacze są na wyginieciu. Taka jest
    > obserwacja. Możesz mieć z tym problem albo nie. Mało kogo to obchodzi.

    Tylko dopiszę, że spadła liczba śmiertelek od momentu wprowadzenia
    wysokich mandatów. Zrobiono badania...i się okazało, że to grupa 18-26
    lat zwolniła w 70% ...bo udział w wypadkach tej grupy zmalał.

    KawałLino od zawsze kozaczył z prędkością w sensie "fighter czytnika
    usenetu" a sam jeździ jak pizda :) Widziałem :)

    Chyba rok temu pisałem już o tym stanie, że zauważyłem większą kulturę i
    mniejszą liczbę ścigających się...chociaż nadal linia ciągła dla wielu
    jest przerywana. Nie potrafią wyczekać kiedy się skończy. Ja jednak
    mając możliwość wyboru, kombinuję inaczej (planowanie) nie jeżdżę lub
    staram się unikać szczytów komunikacyjnych. Po prostu tracę mniej czasu
    na jazdę i jadę sumarycznie szybciej, jadąc po godzinach szczytu.
    Niekoniecznie mam na myśli miasto, za miastem jest to nawet bardziej
    odczuwalne.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>