  • Data: 2011-11-08 22:51:59
    Temat: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia
    Od: Bartosz Derleta <b...@d...ocm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-08 23:32, Araneus Diadematus pisze:

    > Użytkownik "Tom" <t...@n...spam.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Były gry, co potrafiły same obsłużyć (1), były takie, które potrzebowały
    > sterownika, ale same przełączały tryb graficzny (2), były takie, co
    > trzeba było ręcznie przełączyć grafikę po załadowaniu sterów (3) bo gra
    > potrafiła tylko, gdy miała oryginalną kartę, nie emulator, wreszcie
    > miałem taką, co źle działała z emulatorem (4)
    >
    > (1) gra firmy Accolade, z 4 samochodami wyścigowymi, nie pamiętam tytułu
    > :) Emulacja jednak była skaszaniona - co 3 linia była wygaszona.

    mam to na tym kompie, nie wiem czy demo czy nie. działa jako-tako, ale
    jedynie B/W. koloru nie uzyskałem. GP to to sie nazywało czy jakoś,
    firma na pewno się zgadza.

    > (2) chyba Sokoban, ten z 50 poziomami i edytorem kolejnych 50...

    również mam, ale demo. Chodzi w kolorze, aż żal że działa mi tu tylko
    jeden poziom, bo wciągnąłby się człowiek ;)

    Czyli generalnie wszystko chodzi jak chce, rozumiem...

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz Derleta