  • Data: 2011-11-09 09:19:49
    Temat: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 08.11.2011 22:47, schrieb Bartosz Derleta:
> [...]
    d-to-udd.html

    > Pewnie tak... ale nie kupię urządzenia, które stokroć przewyższa
    > wartością ten komputer, w dodatku musiałby to być emulator na 5,25" -
    > czyli generalnie nawet nieprzydatny mi do innych celów.
    >
    > Może port com, wyrzeźbić program w turbo pascalu który to odbierze, po
    > stronie PC w delphi, i próbować przepychać pliki? Na tak pokręconego
    > gotowca nie liczę... jest jakieś inne wyjście?

    man copy

    Możesz podłączyć oba kompy null-modemem (znaczy kablem) i za pomocą copy
    pchać dane, czyli masz pokręconego gotowca ;-). Stację dysków 3.5" też
    można spróbować podłączyć, ale BIOS pewnie nie obsługuje 80 ścieżek,
    więc nie wróżę powodzenia. Najlepiej spróbować znaleźć kartę sieciową
    ISA jakiegoś solidnego producenta i stare drivery do niej. W sieci dużo
    tego leży.
    Ale najpierw znajdź klawiaturę ;-).

    Waldek