  • Data: 2011-11-08 23:13:38
    Temat: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz Derleta" <b...@d...ocm> napisał w wiadomości
    news:j9cbq4$aar$1@news.task.gda.pl...

    > mam to na tym kompie, nie wiem czy demo czy nie. działa jako-tako, ale
    > jedynie B/W. koloru nie uzyskałem. GP to to sie nazywało czy jakoś, firma
    > na pewno się zgadza.

    O, Grand Prix :) aka GP, rzeczywiście.

    > również mam, ale demo. Chodzi w kolorze, aż żal że działa mi tu tylko
    > jeden poziom, bo wciągnąłby się człowiek ;)

    Chyba opisujesz ten chodzący na (s)VGA, ja miałem na myśli ten na CGA lub
    emulator...
    http://pobierz.pl/gry/windows/logiczne/sokoban
    Ściągając myślałem, że plik uszkodzony - ZIP zajmuje 76 kB. I przy tych 76
    kB godzinami się siedziało przy kompie, usiłując rozwiązać układ :)
    Sprawdziłem, pod XP chodzi ślicznie, program DOSowy.

    > Czyli generalnie wszystko chodzi jak chce, rozumiem...

    Zależy od programu, do tego stopnia, że nawet trzeba było kompa zimno
    resetować, inaczej np. gryzły się sterowniki emulujące CGA, gdy się chciało
    zagrać po innej grze... A kiedy indziej nie robiło jajec...

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)