  • Data: 2014-12-03 05:02:48
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnm7re36.urq.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Przecież nie wszystek się przeobrazi w zegarki i inne smartwhatewery.
    > Jajogłowym komputery zostaną na biurkach, będą na nich te swoje
    > CAD-y czy inne wynalazki uprawiać. A chłopu się da co mu potrzeba,
    > niech sobie za cholewę wsadzi.

    No cóż - tak samo wprowadzenie TV nie zabiło radia...
    Ani wprowadzenie internetu/netflixa/hulu czy tym podobnych
    nie zabiło TV... Pik się przesuwa ale ogon zostaje...

    > Wielu śniło, prawie wszyscy wierzyli. Koło roku osiemdziesiątego,
    > gdy w domach pojawiły się ośmiobitowce, w każdej gazecie, nawet
    > w "Przyjaciółce" i "Żołnierzu Wolności" drukowano w odcinkach
    > kursy języka BASIC. Ludzie naprawdę byli przekonani, że oto Idzie
    > Nowe i teraz każdy będzie musiał umieć napisać jakiś program.

    Na szczęście, dla mnie, zawodowego elektronika i programisty,
    te sny się nie ziściły bo byłoby ciężko robotę dobrzepłatną znaleźć ;-)