  • Data: 2014-12-10 14:44:43
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-10 13:29, Dupek Żołędas pisze:

    > Wszystko jest gotowe na rynku.Stop

    Podaj mi jakiś przykład modułu, który spełnia opisane powyżej wytyczne,
    czyli:
    1) Komunikacja ze światem za pośrednictwem Ethernetu (lub ewentualnie
    inna wersja z modułem RF).
    2) Możliwość sterowania światłem
    3) Możliwość podłączenia co najmniej czterech PIR-ek
    4) Możliwość podłączenia hardware'owych włączników, tudzież
    kontraktronowych czujników otwarcia drzwi.
    5) Możliwość podłączenia zewnętrznych czujników temperatury na dowolnej
    wybranej magistrali.
    6) Pełna "hakowalność" - np. możliwość nauczenia modułu komunikacji z
    moim serwerem, gdy będę chciał aby logował zdarzenia albo zapisywał
    wyniki pomiarów w bazie danych.
    7) Cena < 400 zł. Sądzę, że nie więcej zapłacę za części. I to pomijając
    fakt, że niektóre z nich mam już pod ręką.