    Subject: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <mrio7k$kvo$1@speranza.aioe.org> <g...@n...chmurka.net>
    <mro2hl$8km$1@node1.news.atman.pl>
    <55e02d1c$0$4773$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrq6tn$eb7$1@node1.news.atman.pl>
    <55e0b2b8$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrqs63$7de$1@node2.news.atman.pl> <mrrqv5$3c9$1@srv.chmurka.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <mrscto$arm$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Date: Sun, 30 Aug 2015 17:20:39 +0200

    On 2015-08-29 15:54, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [...]
    > A skąd takie założenie? Najlepsi programiści, jakich znałem, wcale nie
    > byli po studiach informatycznych a programowania uczyli się sami.
    Złudzenie. Wydaje ci się że są/byli najlepsi, ale tak na prawdę przecież
    nie potrafisz tego ocenić. Założę się, że mylisz ową dobroć z biegłą
    znajomością danej platformy sprzętowo-software-owej. A IMO to za mało
    aby być "dobrym programistą". Do tego przydaje się jednak trochę teorii
    wykładanej na wydziałach informatyczych. Nie mam tutaj na myśli budowy
    kompilatorów, ale takie podstawowe rzeczy jak algorytmy i struktury
    danych czy inżynieria oprogramowania.

    P.S. Nie, nie studiowałem informatyki.