    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play matacze i złodzieje
    Date: Wed, 3 Jan 2024 10:34:00 +0100

> [...]
    >    SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych.
    >
    > W Play mam kilkanaście (i na stronie WWW widzę 13, i w aplikacji)
    > numerów a wiele z nich ma ~taką SMSową ważność, co chyba niewiele
    > znaczy. Co najmniej dwa numery mam tam przeterminowane -- one nie
    > mają takiej SMSowej ważności...
    >
    > Telekomunikacja i banki rygorystycznie traktują czas, do którego
    > ustalania posługują się atomowymi zegarami Galileo czy GPS, czego
    > dowody widać -- przykładowo w Millennium tuż po północy 31 grudnia
    > (na początku 31 grudnia) 2023 r. był 02 stycznia 2024 r...

    A jak u Ciebie wygląda sytuacja na taryfie "konto ważne rok"?

> [...]
    > sejm (wybierany przez ogół szlachty) na rządy państwem
    >  Demokracja antyczna ustrój polityczny niektórych miast starożytnej
    > Grecji i republikańskiego Rzymu, pozwalający wolnym obywatelom na
    > udział w podejmowaniu ważnych decyzji państwowych, zajmowanie
    > stanowisk publicznych i krytykę osób sprawujących funkcje publiczne
    > 3. stronnictwo, grupa społeczna popierająca demokratyczną formę rządów
    > Kandydować z ramienia demokracji.
    > gr.
    >
    > -=-
    >
    > Być może władzę należy przekazać naukowcom? -- odbierając tę władzę

    Problem w tym że w tej demokracji lud jest ubezwłasnowolniony przez
    najprzeróżniejszych sq*nów, z naszymi ludu przedstawicielami w postaci
    rzeczników na czele, i oczywiście tym bandyckim-złodziejskim
    dyktatorskim monstrum zwanym "państwem". Co ta bladź państwo mi daje
    poza ciągłym prześladowaniem na każdym polu..  Nie chcesz chyba
    powiedzieć że demokracja jest wporzo tylko ludzie qrwy?