  • Data: 2024-01-05 13:02:11
    Temat: Re: Play matacze i złodzieje [OT]
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2024 o 19:40, PiteR pisze:
    > in <news:un39m8$35ehu$2@dont-email.me>

    > Jak cie prześladuje? Może mnie tez a nie wiem?

    Państwo z ustrojem który deklaruje że wszystko jest ukierunkowane na
    dobro obywatela, tymczasem ten obywatel jest w nim zwyczajnym śmieciem
    który musi stawać na uszach aby zadowalać inne segmenty tego
    antyludzkiego monstrum.

    > a moja demokracja angielska też jest zła?
    > Raczej ode mnie nic nie chce.
    >
    > a amerykańska?

    Amerykańska to właściwie niedościgniony dla wielu wzór. Angielska taka
    sobie, ale i tam byle śmieć nie ma możliwości gnębić jednych przy
    jednoczesnym jawnym i świadomym faworyzowaniu innych, jak to się dzieje
    w PL.