  • Data: 2024-01-08 00:45:54
    Temat: Re: Play matacze i złodzieje [OT]
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 7 sty 2024 o 01:00, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > ujemne ceny a do tego za freeko świetna, świetlna tasiemka LED SMD
    > zakończona wtyczką USB... 5m/7mm; na oko 4kK; 5V/6W, w porywach

    Nie jestem mierniczym mistrzem -- 3m, nie 5m...

    > Matce trzeba kupić TV-Box...

    > Nvidia Shield ponoć jest dobra, ale sporo kosztuje...

    > Xiaomi prezentuje się słabymi para_metrami [ciekawe, co
    > z para_stopami] i ponoć dobrą funkcjonalnością oraz bardzo
    > dobrą relacją funkcjonalność:cena...

    > Przeróżne NoNamy mają imponujące para_metry i skrajnie złe opinie...

    Tedy zasięgając języka -- zapytam o takie:
    https://www.ceneo.pl/151602785;44607-0v;basket.htm#t
    ab=spec
    cosie... Gdzieś 2GB RAM, gdzieś 4GB; gdzieś 32GB dysku, gdzieś
    64GB -- źle wróżą takowe rozbieżności...

    > ani CPU, ani pamięci... Starość nie {} radość?...
    + ani CPU, ani pamięci... Staroć nie {} radość?...
    [już wiem, dlaczego niektórzy ;) mówią i piszą wziąść...]

    > Jak matka zakosztuje TV-Boxa -- zrezygnuje z kablówki?

    Na stronie WWW Dipolu pod nrm 707 jest Republika;
    w istocie jest tam Ukraina...

    Co kupić i gdzie oraz na co zwrócić uwagę?...
    Co ominąć?...

    -=-

    W garażu mam już mróz, lód na chodniku jest śliski...
    Stosowne podwyższenie temperatury dopiero we wtorek...
    [wywyższająca się temperatura zostanie poniżona?...]

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s