    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Date: Sat, 20 Feb 2010 13:43:07 +0100
    <X...@1...0.0.1>

    wiadomości news:Xns9D24B7BA12392budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > zeby była jasnosc - ja, rozmawiajac o pewnych procesach i zjawiskach
    > rozmawiam o srednich. Znaczy, nie bede postulował likwidacji wszystkich
    > zielonych strzałek, bo ktos kiedys wyjechał neelixowi.
    > Przypatrzyłem sie dzis dokładnie elkom. Wyprzedzałem ich kilkanascie.
    > Wszystkie blokowały ruch, wyprzedzałem je ze znaczna roznica predkosci
    > jadac jednoczesnie z przepisowa predkoscia. Kolejne pojazdy jadace za elka
    > równiez musiały je wyprzedzac, bo te jechały o wiele wolniej niz limit.
> [...]

    A skąd masz te średnie? Jeśli L-ki jechały w zabudowanym to musiały chyba
    stać by była ta znacząca różnica prędkości, bo L-ki jadą 40-50. Wszyscy
    zapierdzielaliście jak wściekli by jak najszybciej łyknąć L-kę. Nie chciało
    się jechać przepisowo i tyle. Widzę to codziennie. Gdyby wsyscy jeździli
    przepisowo to miasta by nie stały. Stoją z powodu natłoku duzej ilości
    pojazdów w krótkim czasie. Ani parkingi, ani skrzyżowania nie są w stanie
    ptrzerobić tak dużej ilości pojazdów. Oczywiście jak ktoś przelatuje przez
    miasto to szybciej go nie ma, ale jak jeździ po mieście to je tylko zapycha.
    neelix