  • Data: 2010-02-20 14:59:21
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jak zwykle nic nie rozumiesz i słowa pisanego również nie.

    rozumiem doskonale. Po prostu ci nie wierze, zbyt duzo dziwnych teorii juz
    wysnułes, a jak masz sie odniesc do programu, w ktorym teorie sa zupelnie
    nie po twojej mysli - nagle nie mozesz tego programu odtwaorzyc.
    U mnie działa w 3 róznych przegladarkach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?