  • Data: 2016-06-02 16:42:37
    Temat: Re: Passat - problemy z paliwem
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo poplynie 50A a nie 100, i ciepla bedzie 4x mniej..

    On już wtedy kręcił bez kabli, ze swojego aku podładowanego moją Hondą ze
    20-30 minut przez kable.

    > Ja to rozumiem, ale takie pilowanie to prosta droga do spalenia
    > rozrusznika ... a moze i calego auta.
    > I wtedy tym bardziej trafi na zlom - a przeciez calkiem dobre jest :-)
    >
    > IMO - nie krecic dluzej niz minute, a potem odczekac pare minut.
    > Mozna tez pomacac rozrusznik na ile cieply jest.

    Generalnie auto pomagało rozrusznikowi bo chyba jeden cylinder zaczął palić
    w czasie tego kręcenia i wyraźnie było czuć, że rozrusznikowi idzie
    kręcenie łatwiej i napięcie w instalacji wróciło z rejonu 8-9V w rejon 11V
    :-)

    Tak na tym jednym cylindrze kręcony minutę musiał się chyba rozgrzać silnik
    i zaczęły odpalać pozostałe cylindry aż puściłem rozrusznik i zaczął się
    kręcić sam z małą czkawką.

    > te 2 lata zamienilo go na bardzo stary :-)

    No wiem. Mówiłem Adamowi że przynajmniej mógł aku nie zniszczyć
    podładowując go do pełna przez kable. Najwyraźniej ma za dużo kasy.... Nie
    dba po prostu o takie rzeczy.

    Gdybym go dosłownie nie zmusił i nie zawstydził to bez tej mobilizacji
    pewnie auto dalej by tam stało i rdzewiało na parkingu.

    > Jak byla swieza. Benzyny prawie nie uzywalem - jak zatankowalem
    > gdzies, bo cena byla dobra, tak chyba po 2 czy 3 miesiacach pierwszy
    > raz na niej pojechalem.
    > Potem byla akcja dolewania denaturatu w celu podniesienia liczby
    > oktanowej ... a po roku filtr sie zaklajstrowal.

    > g*. W Mondeo 1999 klima ciagle chlodzi :-)

    No wyparował przez ewidentną nieszczelność w systemie. To miałem na myśli
    że nieszczelna jest instalacja. A kompresor cos tam dziala, bo minimalna
    kałuża wody pod autem była, tak na oko srednica 5cm :-)