    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Passat - problemy z paliwem
    Date: Wed, 1 Jun 2016 13:22:07 +0200

    Dnia Wed, 1 Jun 2016 05:35:41 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Tak. Tak. BTW - bardzo milutki jesteś :-) Mama Cię tak wychowała?

    Mnie tak, a Ciebie?

    system-pressure-and-regulator

    > I co z tego wywnioskowałeś w kwestii czy organoleptycznie, bez możliwości
    > wpięcia miernika, da się oszacować ciśnienie paliwa przez zgniecenie palcami
    > tej rurki czy nie da się?

    Jak chcesz zmierzyć czy jet prawidłowe ciśnienie na listwie zasilającej, to
    mierzysz manometrem. Tam nie ma ciśnienie, które napompowałoby gumową
    rurkę, która ma ścianki grubsze niż otwór wewnątrz.

    l-Pressure-Regulator-OEM-FITMENT_137154166.html

    > Niestety ten z Twojego obrazka wygląda zupełnie inaczej jeśli chodzi o
    > wygląd portów :-) Ten Twój właśnie wygląda na to, że jest sterowany
    > podciśnieniem - ten mój nie. A więc nie odpowiadasz na moje pytanie czy
    > ciśnienie w tym systemie jest regulowane i czy zależy od obrotów/obciążenia
    > silnika.

    Bo to jest regulator tuningowy. Zwykły utrzymuje stałe ciśnienie paliwa
    względem bodajże powietrza w kolektorze ssącym. Choć możliwe, że względem
    otoczenia - nie pamiętam teraz, a Google jest dostępne dla wszystkich.
    A tak w ogóle, to jeżeli rzeczywiście są problemy z ciśnieniem paliwa to
    szukaj po drodze: smok, pompa, filtr. Regulator sprawdzałbym na końcu.
    Łatwo zasymulować jego działanie: zaciśnij powrót z regulatora do zbiornika
    i ciśnienie skoczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek