  • Data: 2009-08-24 21:06:56
    Temat: Re: Parę fotek z Bieszczadów...
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY wrote:

    > no tak . tak jest .
    > mnie w zeglarstweio najbardziej przeszkadza brak kobiety ;-)
    > wiadomo stara szkola zeglarska mowi ze baba na pokladzie przynosi
    > nieszczescie , ale jak tu bez baby wytrzymac? ;-)

    Ja tam na braki nie narzekałem... ;-) żeglujemy oboje i to bynajmniej nie po
    jeziorach... ;-) Szkiery fajne som, zwłaszcza rodzinnie... ;-)

    > z fotografia ma to tyle wspolnego ze przydaloby sie kobitke czasem
    > sfotografowac ;-)

    j.w. Nie mam z tym problemów... ;-)

    > tak jest - nie zawsze da sie zrobic dobre zdjecie , albo trzeba tez
    > miec odpowiedni sprzet.
    > mysle ze w Twoim przypadku brak stabilizacji utrudnil robienie zdjec
    > pozna pora.

    Nie - eksperymenty z nastawami ostrości. Te zdjęcia które są nieostre, były
    robione w środku dnia.

    > zgoda - rowniez i zeglowania.

    na żagle wolę lato, na jesień góry... Strasznie nie lubię marznąć na nocnych
    wachtach, za chudy jestem na to... ;-D

    --
    pzdr
    meping