eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-25 17:54:38
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > Nie ze starszą serią 3, tylko ze starszą serią 5 - tam też montowali
    > TDS-y. Kierowałem się tą samą klasą samochodu i podobnymi wydatkami,
    > jakie trzeba ponieść na zakup i doprowadzenie do kultury takiego samochodu.

    Loo matko, to jeszcze gorzej bo E34 jeszcze starsze jest :P
    A polka cenowa zupelnie inna.
    2 x E34 = A6 cenowo :>

    > Czytałem. Nie ma tam nigdzie słów typu "jesteś debilem, bo tak uważam",
    > ani nic w tym rodzaju. Trochę się zapędzasz.

    Nigdzie sie nie zapedzam.
    Przeczytaj swoje wypowiedzi o typowych uzytkownikach itp.

    > Nie brakuje mi, o to się nie martw.

    "Aha" :P

    > No to na razie podajesz gówno owinięte w papier toaletowy.

    Bo tobie to nie pasuje?
    Twoj problem.

    > Nie dziwi mnie to, że się z tym nie zgadzasz - pewien zasób wiedzy
    > motoryzacyjnej, jaką posiadasz, już poznałem i podejrzewam, że wiele
    > więcej się od Ciebie dowiedzieć nie można. Kiepski po prostu jesteś w te
    > klocki.

    Hihi :>
    Ale brniesz gamoniu...
    Jestem pewien, ze o wytrzymalosci materialow wiem wiecej niz ty :>

    > Dawno przestałem się rajcować samochodami, jakie dane mi było posiadać.

    Nie o rajcowanie chodzilo.
    Ale wielu juz tu takich pisalo tresci typu "nie kupie bmw bo jezdza nimi
    dresy" itp.
    Ty masz identyczna mentalnosc.

    --
    Karolek