  • Data: 2016-12-19 10:41:52
    Temat: Re: [PILNE] TVP -awarie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yabba pisze:

    > Według Emitela problem dotyczył tylko obszarów na granicach stref,
    > czyli mało kto zauważył problemy:
    >
    > http://www.emitel.pl/aktualnosci/aktualnosc-pojedync
    za/?tx_ttnews%5Btt_news%5D=76&cHash=9964ddbf49aae6b1
    ac323cb8045b164b

    -- Panie władzo, ci tam z naprzeciwka, Kopyszczakowie, to wstydu nie
    mają, nago po mieszkaniu chodzą i zgorszenie publiczne sieją!
    -- Pokażcie no obywatelko Dziamdziaszewska... Przecież tu nic nie
    widać, nawet okna Kopyszczaków nie da się stąd zobaczyć.
    -- A bo to panie władzo trzeba stanąć na tym taboreciku, potem kolanem
    na parapecie, odsunąc paprotkę, i trzymając się tej rurki wychylić się
    przez okno. Bezwstydnicy jedni! Do sądu ich podam!

    Oczywiście Ku...i (czy inny Kogutkowski) ma swoje sposoby żeby zauważyć.

    Ale tak sobie teraz myślę, że chłopisko może wie więcej od nas i swoją
    rację ma. Nie wiem kto w końcu realizuje ustwę o podsłuchiwaniu łącz,
    być może ABW. A jeśli robi to bez wprawy, to możliwe są przesunięcia
    prowadzące do zerwania synchronizacji czasowej równoległych transmisji.
    W takim razie faktycznie trzeba pretensje składać do nich.

    Jarek

    --
    A tu zagłuszaczki
    ten kurewski poryk