  • 1. Data: 2016-12-18 16:43:38
    Temat: [PILNE] TVP -awarie
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    Jak to konkretnie wygląda
    tylko TVP, czy całe pakiety?

    u mnie ok w Białej Podlaskiej
    :-)

    Włodek

  • 2. Data: 2016-12-18 18:06:50
    Temat: Re: [PILNE] TVP -awarie
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-18 o 16:43, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > Jak to konkretnie wygląda
    > tylko TVP, czy całe pakiety?
    >
    > u mnie ok w Białej Podlaskiej
    > :-)
    >

    > Włodek

    niezła prowokacja. ci co odpowiedzą, będą ścigani za zaległy abonament? :D

    a.

  • 3. Data: 2016-12-18 18:12:08
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 18-12-2016 18:06, Artur Miller wrote:

    > niezła prowokacja. ci co odpowiedzą, będą ścigani za zaległy abonament? :D

    Nie będą, przecież Tusk pozwolił nie płacić. A wręcz nakazał.
    K.

  • 4. Data: 2016-12-18 20:56:39
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 18.12.2016 o 16:43, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > u mnie ok w Białej Podlaskiej
    > :-)

    Okolice Dębicy, podkarpackie - nikt, kogo zapytałem nie miał problemów.

    --
    Mirek.

  • 5. Data: 2016-12-18 21:20:35
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-12-18 20:56, Mirek wrote:

    > Okolice Dębicy, podkarpackie - nikt, kogo zapytałem nie miał problemów.

    Ciekaw byłem bo w TVP Info lekko histeryzowali
    z tego co ostatnio mówili to całe MUXy zdychały - akurat te z TVP

    Nie mam wiedzy jak to sie teraz realizuje tchnicznie , tzn dosył
    składanie do kupy w multipleks
    to znaczy co w którym miejscu

    Włodek

  • 6. Data: 2016-12-18 22:12:40
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 18.12.2016 o 21:20, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Ciekaw byłem bo w TVP Info lekko histeryzowali
    > z tego co ostatnio mówili to całe MUXy zdychały - akurat te z TVP

    No na razie nikt nie potwierdził.
    To rzekomo wczoraj miało być na przemówieniu pani premier.
    Wiem, że nikt nie ma telewizora, ale zapytajcie sąsiadów ;)
    Pamiętam kiedyś jak był mecz w siatkówkę z Rosją i Polacy wygrywali to u
    nas nadajnik "padł". Ale to jeszcze analog był.

    --
    Mirek.

  • 7. Data: 2016-12-18 23:16:21
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-12-18 o 16:43, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > Jak to konkretnie wygląda
    > tylko TVP, czy całe pakiety?
    >
    > u mnie ok w Białej Podlaskiej
    > :-)
    W 13 rejonach były problemy, od pomorza aż po śląsk, podobno na
    stykumultipexów brakło synchronizacji, efekt był taki że sygnał był 100%
    a jakość 10%.
    Ku...i już zapowiedzial że zgłosi to ABW.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 8. Data: 2016-12-19 02:29:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz_k napisał:

    > Ku...i już zapowiedzial że zgłosi to ABW.

    To oni już przejęli nadajniki od Emitela?!

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2016-12-19 03:09:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaja sobie robisz a to powazna z punktu widzenia panstwa sprawa. Telewizja to nie
    tylko kabarety bez wgledu na to czy w okraglym czy prostokatnym studiu krecone. Jak
    sobie wyobrazasz mobilizacje jak radio i telewizja nie dziala, albo powiadomienie o
    przewidywnym kataklizmie. To co sie stalo, akurat przypadkowo jak premier mial cos do
    powiedzenia i nie wazne czy madrze czy glupio by gadal, podpada pod abw i
    prokurature. Pod abw bo policja jest za cienka. W 1939 radio uratowalo zycie wielu
    ludziom bo z niewielkim wyprzedzeniem wiedzieli kiedy schowac sie w piwnicach.

  • 10. Data: 2016-12-19 08:41:45
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 grudnia 2016 03:09:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jaja sobie robisz a to powazna z punktu widzenia panstwa sprawa.

    no ok - ale czy ktos widzial te zaniki sygnału. U mnie było ok.

    b.