  • Data: 2016-12-19 10:22:20
    Temat: Re: [PILNE] TVP -awarie
    Od: szod <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-19 o 09:04, yabba pisze:

    > Według Emitela problem dotyczył tylko obszarów na granicach stref, czyli
    > mało kto zauważył problemy:
    >
    > http://www.emitel.pl/aktualnosci/aktualnosc-pojedync
    za/?tx_ttnews%5Btt_news%5D=76&cHash=9964ddbf49aae6b1
    ac323cb8045b164b

    Emitel sobie może pisać. Problem w tym, że do tej pory nie było takich
    awarii, a tu nagle jak zadyma w sejmie i próby podburzania ludzi, to
    telewizja publiczna szwankuje w całym kraju. Z tego co mówili, to ABW
    dawno zawiadomione. U mnie też było bez problemu, choć nadajnik z
    którego odbieram jest wymieniony w tych z problemami. Tylko że ja
    mieszkam blisko nadajnika. Wyłączyć sygnału całkiem by nikt nie mógł, bo
    to by było bezdyskusyjne. Może ktoś coś próbował i czeka na reakcję
    państwa na ile sobie można pozwolić :P